16:47 Bikram Yoga Bajza | Hasznos tippek
Bikram Yoga Bajza
Bikram Yoga Bajza
The hottest Yoga in town
HU
nyelv
EN

HASZNOS TIPPEK

Ha jógázni készülsz

 

Ügyelj arra, hogy a nap folyamán folyamatosan hidtratálj! Minden nap, de jóga előtt különösen 😉

Órakezdés előtt 2-3 órával már kerüld a nehéz ételeket!

 

Hozz magaddal:

2 törölközőt: egyet a jógához, egyet pedig zuhanyozni.

1 palack szénsavmentes vizet (Kerüld az édes-színes-szagos-buborékos csodákat!)

1 jógamatracot (Kerüld a csúszós, polifoam “jógamatracokat”!)

 

Mezítláb, könnyű sportruházatban gyere.

 

TIPP!

Vigyázz a fehér toppokkal, alsókkal, mert az izzadságtól áttetszőek lehetnek.

Kerüld a bő nadrágokat, pólókat, mert 5 perc után a testedre tapadnak és kényelmetlen lesz.

 

Óra előtt ne használj erős illatokat, ha úgy gondolod, hogy szükséges, nyugodtan zuhanyozz le.

 

A jógastúdió órakezdés előtt 30 perccel nyit, és az óra vége után 40 perccel zár.

A bejelentkezést órakezdés előtt 5 perccel zárjuk.

Kérünk, érkezz mindig időben, ha elkésel, nem áll módunkban beengedni.

Amikor megérkezel, kérjük vedd le a cipődet és helyezd el a kijelölt helyeken.

A teremben

A hangulatos előtér kényelmes helyet biztosít a csevegésre, a jógateremben kérjük, maradj csendben.

Mobiltelefonodat, okosórádat, rágógumidat, papucsodat, táskádat, elvárásaidat, kifogásaidat és úgy egyáltalán a mindennapi életet hagyd a termen kívül.

A jógázáshoz elég 1 jógamatrac, 1 nagy törölköző és 1 üveg víz.

Keep it simple.

 

A matracodat a teremben a vonalakra helyezd  (matrac közepe pont a vonalon), ügyelve rá, hogy a mögötted álló is lássa magát a tükörben.

Ha rosszul lennél, kérjük jelezd az oktató felé.

A teljes 90 perc alatt maradj a matracodon. Végszükség esetén a gyakorlatok közötti szünetben hagyd el a termet. És ugyanígy a szünetben térj vissza a helyedre.

 

Az óra végi Savasana is a sorozat része. Ne hagyd ki. Szükséged van rá 😉

 

Óra után a termet csendben hagyd el, ne zavard társaidat a pihenésben.

Óra után

PIHENJ! Adj időt magadnak az utolsó Savasanára. Utána pedig lehetőséged van az előtérben egy pohárka meleg tea mellett pihenni és lehűlni.

 

HIDRATÁLJ! Igyál az óra után is sok vizet, teát, gyümölcslevet.

 

GYERE VISSZA minél többször 🙂